Tuseday

2010-12-07 @ 11:26:34    Postat av: Susan Gullix


I lekar tagen

Hallå i stugorna....dax för mig att blogga nu kanske? Blev inte av igår märkte jag. Hade fullt upp hela dagen faktiskt. På tidiga morgonen så tvättade jag och sen kom Fia hit på fruksot besök. Snackade och så som vanligt och så såg hon efter barnen dom gånerna jag var tvungen att springa ner i tvättstugan. Sen fick det bli pulka åk i stora backarna...hade lovat barnen så det var ett måste. Shit vad kul vi hade. Hur mycket roligare som helst att åka i Hålan kan jag säga. Snowracer, pulka och stjärtlapp var med. Eliott ville åka pulkan eftersom han ville åka på det stora guppet. Haha....som han skrattde då han flög rätt upp i luften och jag likaså=) Jag och Stella åkte snowracern och jag måste säga...Stella är inte klok. Det går skitfort och hon sträcker upp armarna i luften och skriker Wiiiiie.

Sen resten utav dagen så var det bara utför. Barnen var gnälliga och bråkiga till tusan och gick sin stackars mamma på nerverna. Det var illa hela daen sen och inget hjälpte. Det skulle bråkas, kivas och gnällas i alla fall. När Daddy Cool och Robin kom sen efter att mannen hade slutat jobb så sa jag bara Här....ta dom...gör vad ni vill med dom. Nej, men typ i alla fall. Jag var helt slut i huvudet. Dom var glada för att Robin var med och jag kan säga att dom busade järnet här sen. Nåja...dom somnade gott sen så det var ju skönt.

Idag är dom på dagis, jag har varit en snabb vända hemma hos Fia på kaffe och frukost. Sen ska jag till dagis och då är det julpysseldax. Ska bli skoj så hoppas att barnen är på pyssel humör=)

Vet att det är illa med mina kommentarer men det kommer. Jag har bara inte all tid just nu. Hoppas att ni har överseende.

 

Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vad roligt med pulkaåkning! Det får det nog bli till helgen här :)



Ha en mysig pysseldag!



Kramar

2010-12-07 » 12:25:45     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Amanda

Ibland är man upptagen med annat, det är så det måste få vara. ^^

Vilket lekrum dom fått! Blev ju tokbra det där!

Kram

2010-12-07 » 13:08:23     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Nettan

Man kan inte vara överallt hela tiden.

Jag har inte heller hunnit blogga på nån dag och då är det bara att sätta sig ner och skriva lite - precis som både du och jag gjort nu. Ha ha !



Hoppas barnen är glada och pigga och ni får en mysig dag.

kramiz

2010-12-07 » 13:45:16     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Haha busbarnen=)

Vi får ta en playdate i hålan en dag och åka=)

Kraaam

2010-12-07 » 14:32:54     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Kul att va ute & åka pulka :)

Mindre kul när dom bråkar & har sig...

Kram

2010-12-07 » 16:07:02     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?