Tiiiiidig (lucia) morgon

2010-12-13 @ 06:37:42    Postat av: Susan Gullix
Hujedamig så tidigt jag och Stella har varit uppe idag. Jag är enormt trött kan jag säga. Mannens klockan ringde klockan 5 imorse (han ska ju till Stockholm) och självklart vaknade Stella och skulle inte efter några omständigheter somna om. Jaja....det var ju till att gå upp, inte så mycket att be för. Men det braiga var ju att man hann säga hej då till mannen....som nu inte kommer hem förräns på fredag kväll=( Eliott sover dock vidare och har inte vaknat ännu.

Idag är det i alla fall Lucia. Vi ska till barnens dagis ikväll vid 17 och fira det. Innan har det alltid varit på morgonen men denna gången är det på kvällen. Tror att det är bättre faktiskt. Ska bli spännande att se om dom inte är så blyga denna gången. Hoppas på det=) Pepparkakor ska dom i alla fall vara. Men innan dess så har vi hela dagen på oss att sysselsätta oss. Får se vad vi hittar på.

Nu är helgen över och jag har massa att ta igen i blogglandia. Har ju inte varit inne hos er eller bloggat knappt för ville ha så mycket tid som möjligt med mannen. Men ja....nu får ni flitiga besök utav mig...haha.
Postat av: Johanna

Det é så himla mysigt med lucia! Hoppas det går bra för dina pepparkakor :)

Kramar

2010-12-13 » 07:08:36     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Mysigt med luciafirande på dagis idag! Själv ska vi fira svärmor/farmor som fyller år idag :)

Kram

2010-12-13 » 08:29:13     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

06.45 var vi på dagis för lurans firane, men nu är vi hemma å myser då vi är både trötta å förkylda hela bunten... hoppas ni får ett mysigt firande i kväll <3 Kram

2010-12-13 » 08:29:27     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Så tidigt ringde min klocka med=) Men kan inte påstå att jag studsade av sängen direkt haha

Men nu är årets lucia på dagis klart=)

Kram

2010-12-13 » 09:17:43     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?