The christmas tree is up

2010-12-03 @ 18:36:17    Postat av: Susan Gullix
Oj...första gången jag sätter mig vid datorn idag(förutom en snabb titt imorse). Vad ska jag säga? Jag har haft fullt upp idag så tiden har inte funnits förräns nu...och knappt det..haha. Så vad har jag då hittat på idag? Jo...efter att barnen var lämnade på dagis så blev det lite julklapps köp. Det tar ju sin lilla tid bara det. Hemma sen så var det till att packa in och gömma (hmmmm...inte lätt). Sen var det dax att hämta barnen igen typ. 

När jag hade hämtat barnen på dagis så bestämmde vi oss sen för att hämta upp granen. Jag menar...lika bra att ha det gjort när det andra juliga är uppe. Sagt och gjort...ner i källaren för att hämta, slita och bära. Sen var det liksom bara till att sätta igång. Jag och julgransbelysning...haha. Tog sitt lilla tag att få slingan rätt men sen var det bara till att säta igång med pyntningen och ett tag såg granen ganska rolig ut. Barnen hjälpte så klart till. Mitt i allt så dök mannen upp...tidigt hemma idag till allas glädje=) Efter en del timmar så blev granen färdig så nu står den här så fint. Blev en del dammsugning och upp plockning efteråt för här var glitter i hela lägenheten och lite till. Sen har vi lekt lite och nu har jag precis lagt Stella som  var supertrött idag och somnade på 5 sekunder trots att hon låg och hickade. Eliott tittar på Kent Agent och sen ska han också sova. Även han är supertrött idag.

När han också sover så hålls det fredagsmys med mannen. Jag ska äta kycklingsallad (mannen äter grillad kyckling) med vitlöksbröd och så ska vi myyyyysa och se film. Så...ja, så mycket mer hinner jag inte här idag. men det kommer ju en dag imorgon också. Hoppas i alla fall att ni har haft en underbar dag?
Postat av: mammafiia

Va myysigt=) Vill med ha upp granen (som ja inte fixat än) haha

Kraaam

2010-12-03 » 18:49:05     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va myyysog med granen vill med ha fram vår, men det går inte för då hinner nog lillebror riva den 100 ggr om innan jul, så det får vänta... Ha en fin dag! KRAM

2010-12-04 » 08:59:05     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Mysigt med gran. Jag väntar dock ett tag till :P

Ha en fortsatt mysig helg!

Kram kram

2010-12-04 » 09:40:55     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: soffie

va mysigt ni ska ha det hos mej kommer det massor av tjejer å vi ska ha tjejmys,

kram

2010-12-04 » 13:30:04     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?