Tandläkar dax

2010-12-14 @ 07:20:58    Postat av: Susan Gullix
Go morron på er.

Herregud...satt och kollade på Flash Forward igårkväll efter att barnen hade somnat. 21.30 rycker jag till....ojsan, jag hade visst somnat i soffan. Jaja....bara till att stänga ner och gå och lägga sig. Shit vad trött jag var...tydligen;)

Idag fick jag ställa klockan på ringning efersom Stella ska till tandläkaren. Hon ska vara där 8.30 så Eliott ska lämnas på dagis tidigt idag. Dom sitter och tittar på Julkalendern nu och sen ska vi gå strax efter det. Gud...mörkt ute ännu ju. Garanterat kallt också...brr.

Nåja...ska packa ner Eliotts grejer i sin väska så det är klart. Önskar er en underbar dag så länge i alla fall.
Postat av: Amanda

Jag lyckades också somna i soffan igår. Vet inte alls vad klockan kan ha varit när jag knoppade in men Ludde väckte mig iaf vid 22-tiden igen. Vilket jag är glad för annars hade jag säkert sovit förbi klockan 23 med och glömt släppa in nattvaket. :P



Hoppas det går bra hos tandläkaren idag!

Kram

2010-12-14 » 07:45:59     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Hoppas det går bra för Stellis hos tandläkaren.

Idag va de kallt.

Kram

2010-12-14 » 09:02:39     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?