Snörvel och så vidare...

2010-12-16 @ 07:01:20    Postat av: Susan Gullix
Fy för...denna förkylningen är för f*n ännu värre idag. Och jag som trodde att det inte kunde bli värre:/ Nu har jag även ont i på ena sidan av nacken, värker som bara den. Får ju bli ännu en hemma/lugn dag. Hur det nu ska gå med 2 små som inte är så värst roade utav att bara vara hemma. Nåja....det FÅR gå helt enkelt!

Igår läste jag mest. Började på Inspärrad utav Teresa Cooper och har nu läst ungefär halva boken. Hemsk men väldigt bra. Skönt att ha hittat tillbaka till läsandet igen faktiskt. Får fortsätta läsa sen ikväll så kanske läser ut den då.

Det är bara jag och Stella som är vakna, Eliott sover fortfarande. Hon har fått öppna sina adventskalendrar. Det är det första hon säger då hon vaknar. Mamma...får jag öppna luckor nu? Älsklingen min=) Nu ligger hon här i soffan och tittar på barn tv men gissar på att hon snart går in på rummet för att leka med sitt dockhus. Hon älskar att leka med sitt dockhus. Får se sen när Eliott behagar komma upp. Han gillar att ligga och dra sig lite extra;)
Postat av: MammaFiia

Usch ja lider med dej gumman.

Hoppas dom dumma förkylnings monsterna försvinner snart!

Kramar

2010-12-16 » 07:16:43     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Men åh, dumma förkylning!

Kramar

2010-12-16 » 07:31:21     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Det där är precis samma som min förkylning! Hade skitont i ena sidan av nacken igår, döskumt. Idag känner jag mig i alla fall piggare så jag ska släpa mig ner i stan nu på förmiddagen. Sen lär jag väl däcka en runda på soffan i eftermiddag när lillan (förhoppningsvis) sover lite middag.

Krya på dig



KRAM

2010-12-16 » 08:53:19     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?