Så var det onsdag

2010-12-08 @ 16:51:56    Postat av: Susan Gullix
Tjolahopp galopp!

Idag har vi bara haft en helt vanlig dag här. Barnen har varit på dagis och sen har vi bara varit hemma och lekt och myst. Just nu håller dom på att bygga koja inne på rummet. Och innan har dom minsann åkt tåg som dom byggde utav stolar. Självklart intog Eliott platsen som lokförare och Stella var passagerare=)

Ikväll har jag lite planer på att jag och mannen ska se film. Hade tänkt att vi kanske kunde se filmen 13 som har skådespelare så som Jason Statham, Alexander Skarsgård, Mickey Rourke och David Zayas bla. Kan kanske vara bra?

Nåja...här kommer i alla fall en bild på barnen då dom åker tåg och ja, jag ska ta och komma igen bland alla inlägg jag har att läsa ikapp;)

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Finigarna :) Här hemma är det "Bonde söker fru" och "Greys" som gäller...som vanligt med en bebis i famnen som vägrar släppa taget om mamma ;)

Kram kram

2010-12-08 » 20:49:21     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?