Rensning av leksaker...

2010-12-04 @ 16:06:37    Postat av: Susan Gullix


Dagens busungar leker på rummet

Ojsan...ännu en dag då det blir sen bloggning. Oooupsi!! Idag har det i alla fall varit i full gång hela dagen, igen. Hade mysmorgon hela familjen innan mannen drog iväg till jobb och sen satte jag och barnen igång här hemma. Rensade och plöjde igenom alla leksaker. Dom hade så mycket som bara stod, som inte används så det fick åka ner i källaren. Plus att rensning bland leksaker inte är dumt innan tomten kommer;)

Sen Har Jörgen kört mig till Jysk där det inhandlades en bättre förvarings hylla till barnens rum. Som det var så var mycket bara staplat i en hög och inte direkt så att barnen kunde ta fram själv. Irriterande och inte snyggt. Men nu är det snyggt och prydligt. Barbie för sig, bilar för sig, dock kläder för sig osv osv. Nu kan barnen komma åt det själv så det är ju bra. Och ja....hyllan skruvade jag ihop själv minsann. Jag är inte så värst händig men om jag gett mig f*n på något så kan jag...haha. Så ja...en del varv ner i källarförrådet och sen en massa dammsugning då barnen strösslat sönder allt det där vita skyddet i förpackningen till små smulor som var ÖVERALLT i alla rum:P

Nu har dom skratt attacker inne på rummet...låter skitskoj. Har dock inga planer på att störa dom när dom har kul så nu passade jag på att sätta mig ner ett tag.

Så vad har ni hittat på idag?

 

Postat av: Amanda

Ja fasiken alltså...man är mer beroende än man tror av att allt ska funka hemma. Ingenting blev ju som det skulle idag bara för elen var borta. :P

Men vi fick en ganska bra dag till slut iaf. :)



Skönt att fått shoppat hem lite bättre förvaring. Sådant kan man inte ha nog av med barn har jag märkt. ;)

Kram

2010-12-04 » 17:57:25     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Bra att få lite ordning på leksakerna!

Hoppas du har en mysig kväll nu med mannen!

M skulle ut med Fredrik, så jag e hemma & slöar. Så sjukt trött idag så det finns inte...

Kram

2010-12-04 » 20:56:22     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj så gott med julbord! Å jag ska följa ditt exrmpel å rensa i morgon, behövs innan tomten adderar till kaoset ;-P Kram

2010-12-04 » 22:26:26     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Russin

hej hej gums..

ja här har vi ju varit på julmarknad som var sååå dålig.. :( tror att vi knallar ner på julmarknad här hemma i stan imorgon, hoppas på att den är bättre.. men vi hade mysigt med fika och bus iaf.. :)



hoppas du fick hem din man i tid så ni kunde mysa lite med film med..



kramrkam

2010-12-04 » 23:27:41     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?