Redo för julen...

2010-12-21 @ 15:54:08    Postat av: Susan Gullix
Gud så skönt...alla klappar är inhandlade och paketerade (och gömda). Känns skönt och nu är vi redo för torsdagens julfirande. En dag kvar bara sen så är det tomte dax, julmats dax...ja, jul mys helt enkelt=) Har hållt igång hela dagen idag tycker jag och tur att barnen har varit lugna och skötsamma idag. Lite bråk har det varit men mest bara små kiv. Och det tillhör ju syskon emellan. Imorgon tar vi tag i städandet här hemma för det orkar vi inte idag.

Just nu leker barnen på rummet. Eller ja, Stella leker med sitt dockhus och Eliott tittar på den tecknade Transformers på sin dator. Jag sitter här nu och avnujter en god kopp kaffe som jag har längtat efter under dagen. Ikväll blir det bara mys och eventuellt någon film eller serie. Sen jobbar mannen bara imorgon också och sen är han ledig ända tills den 3:e. Underbart verkligen att få ha honom hemma under en någorlunda längre tid=)

Men vet ni vad? Nu när jag har lite tid över så tänkte jag kika in och se hur ni har det för det har jag ju inte hunnit.
Postat av: Johanna

Skönt att alla klappar é fixade nu! :)

Kram

2010-12-21 » 16:27:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Skönt att du fick gjort det du skulle och att barnen varit snälla :)



KRAM

2010-12-21 » 17:10:29     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt att du har klapparna färdiga...det är det som kan vara den största stressen :)

Kram!

2010-12-21 » 22:40:57     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?