Några timmar kvar av 2010

2010-12-31 @ 17:46:49    Postat av: Susan Gullix


Mumma mumma mumma


Ja...då är det faktiskt inte så många timmar kvar på detta året. Känns lite mysko...haha. Våran dag har i alla fall varit lugn. Har lekt och myst rundor här hemma,lirat lite Guitar Hero och för ett tag sedan så satt vi och mumsade i oss goda grillspett. Såå gott=)
Barnen leker just nu och vi har ju sagt att dom får vara uppe hur länge dom vill idag (fast gissar på att en viss liten donna inte orkar så länge då hon skulle upp 5.30). Sen väcker vi dom då fyrverkerierna börjar för det vill dom så klart absolut inte missa. Jag hoppas på att jag och mannen hinner se ett eller två (tre?) avsnitt utav Bones också. Älskar den serien.

Well....chips, ostbågar och godiskålar är framtagna så vi (jag och barnen) går här och mumsar i oss mellan varven...hihi. Det får man då det är nyårsafton!

Hörs vi inte mer i år så hörs vi nästa....haha. GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!
Postat av: Jayne

Japp DET får man!!!!

Vi har haft en bra och lugn dag. Ska vara hemma och det var längesedan vi var det, så det känns så lugnt och skönt. Började med en tripp hem till svärföräldrarna , sne handla det sista.. Har fixat upp hyllor i köket, ja maken. Jag har gjort förrätter och efterrätt och nu ska snart köttet in.. sallade är fixad...sååå

familjen har bokat bord 19.30.. hi hi hi hi

GOTT slut på dej och supergott nytt år också.

2010-12-31 » 18:25:53     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Låter som att ni har det mysigt hemma! Här tror jag snart att datorn ska få vila för i år och plocka fram något roligt bordsspel istället :)

Kram!

2010-12-31 » 18:27:52     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Så gott det ser ut! Hoppas ni hade en bra afton!

Kram

2011-01-01 » 17:37:17     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?