Måndag

2010-12-20 @ 08:55:10    Postat av: Susan Gullix
Då var det måndag idag och nu är det julveckan...spännande=) Barnen är hemma, dom har ju julledigt. Försöker få tag i min mormor dock för att höra om hon skulle kunna se efter barnen då jag inhandlar dom sista klapparna men får inte tag i henne. Vet inte hur jag löser det annars? Vilka  bekymmer va...haha. Men jag kan inte ha med barnen liksom. I ett sådan här läge önskar man att man hade lite mer tillgång till barnvakt.

I alla fall...barnen leker för fulla muggar, jag håller på att rymma undan morgon röran. Har väl egentligen inte tid att sitta här men pausar ändå en liten stund.

Hur har ni andra det...i full färd med dom sista jul förberedelserna?
Postat av: Johanna

Det e nu jag skulle bott i Hbg. Då hade jag passat dom :) Idag hinner jag tyvärr inte... :/

Jag ska fixa det sista idag tänkte jag :) Julen närmar sig med stormsteg :)

Kram

2010-12-20 » 10:05:38     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Julklapparna är fixade här...men det sista städet ska ordnas och det sista godiset ska bakas... :)

Kram kram!

2010-12-20 » 10:51:43     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?