Lugna puckar...

2010-12-15 @ 12:17:55    Postat av: Susan Gullix


Tänkte att jag skulle kurera mig....


Idag är och blir det en väldigt lugn dag här hemma. Barnen är på dagis och jag la mig direkt för att vila då jag kom hem igen. En liten sup utav Kan Jang först blev det förståss. Jag måste se till att inte hålla igång med en massa idag, måste se till att göra det bästa för att kurera mig. Jag har sååå svårt för att bara...ja, inte göra något. Det kliar lite i fingrarna, vill gärna se till att få något gjort. Men jag får låta det vara, för idag i alla fall. När jag har hämtat barnen sen så får det bli lek och mys här hemma. Ska hitta orken att göra något att äta till oss också...vet inte vad bara. Det får gärna gå fort då jag har mycket mindre kraft och ork än vanligt. Hela kroppen känns helt....slö och tung. Goosh...jag avskyr att vara förkyld. Just nu ska jag i alla fall lägga mig här på soffan och läsa en bok. Ja, jag ska LÄSA...det var längesedan men passar bra nu då man är sjuk.


Postat av: Johanna

Gör du rätt i !

2010-12-15 » 12:46:09
Postat av: MammaFiia

Usch, lider med dej=/

Passa på att läsa medans du e lite sjuk

Kraam

2010-12-15 » 14:00:33     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Bra att du kurerar dig! Läsa hinner man när man é sjuk. Dock brukar jag somna i boken då, haha...

2010-12-15 » 21:58:33     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?