Jag planerar filmkväll för 2

2010-12-04 @ 19:07:32    Postat av: Susan Gullix
Jaha....sitter och undrar vilken tid mannen kommer hem. Han skulle försöka vara hemma till 19 men han lovade ingenting eftersom allt kan hända. Well...miss him anyway. Skönt att han är julledig snart=)

Stella somnade här på soffan för ett tag sedan och jag och Eliott sitter här. Han tittar på tv, jag bloggar och så mumsar vi i oss pepparkakor. Hihi....egentligen ska vi inte äta det på kvällen men jo...vi gör det i alla fall idag;)

Jag har redan bestämt vad jag och mannen ska se för film då han kommer hem. Först ska vi se ett nytt avsnitt av Supernatural och sen tänkte jag att vi skulle se filmen Skyline. Någon som har sett den och är den i så fall bra? Jag har fått för mig att den ska vara bra så jag hoppas att jag inte är fel ute. Men ja....först återstår det ju att se när mannen kommer hem. Blir det way to late så får filmen bli imorgon istället. Men det är i alla fall vad jag har planerat...mannen har ingen talan i detta;)
Postat av: Johanna

Segt att vänta på honom. Hoppas han inte blir allt för sen, för då hinner du somna i soffan ;)

Puss :)

2010-12-04 » 21:07:17     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Sandra

Gud, vilken mysig blogg! Hit återkommer jag!

2010-12-08 » 20:43:39     Url: [http://motherhood.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?