It´s a secret

2010-12-16 @ 11:24:10    Postat av: Susan Gullix


Julpåsar med hemligt innehåll till världens bästa dagis personal=)


Haha....satt här imorse och tänkte plötsligt på när jag hade satt julledighet för barnen. Hade för mig att jag hade satt från den 20:e men blev osäker. Ringde till dagis och kollade och jo, imorgon är sista dagen för dom innan dom har "jullov". Och VÄRLDENS BÄSTA (för det är dom verkligen enligt mig) dagis personal ska ha avslutningsklapp eller vad man nu kallar det så det har jag och barnen ordnat med nyss. Dock får innehållet vara hemligt tills imorgon för ärligt talat så vet jag inte vem som kikar in hit. Vet ju att en av dom i alla fall har hittat hit en gång;)

I alla fall...kännde ju mig otroligt kass imose, värre än igår. Hela huvudet snurrade, hade ont i nacken osv. Men nu känner jag mig lite bättre faktiskt och jag hoppas att det håller i sig. Vet inte om det var promenaden ute som hjälpte, eller om det är kombinationen av Kan Jang och Ipren som "hjälpte" mig. Eller om det helt enkelt är på väg bort kanske. Skönt i vilket fall som så håller tummarna för att jag är på bättringsvägen.

Hoppas att ni har en bra dag ute i snöyret? Här snöar det som tusan idag...och mycket.


Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vi brukar köpa julklapp till edvins dagmamma med. i år tror jag att vi ska köpa en matkorg med massor av gott...

Kramar

2010-12-16 » 14:43:05     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har också fixat små klappar till Lurans fröknar, får ge dem till veckan. skönt att ni blir fulltaliga i morgon, förstår att ni längtar... KRAM

2010-12-16 » 18:40:17     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Kul med hemlig julklappspåse! Jag ska få "julblomma" imorgon av chefen. Blir nog att jag tar den redan på jobbet, annars brukar han ju köra hem till oss. Han kommer alltid vid väldigt olämpliga tillfällen hos mig, haha! Så bäst att ta det säkra före det osäkra. Dessutom e jag nog hos M imorgon, för det é ju fredag ;)

Ja, fy för tusan som det har snöat idag. Skottat snö hela dagen på jobb känns det som...

Kramar

2010-12-16 » 19:22:17     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Jayne

GULLIGT och mycket uppskattat av oss fröknar ska ni veta!!! Värmer gott !

2010-12-19 » 09:31:02     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?