Härliga underbara fredag=)

2010-12-17 @ 07:42:40    Postat av: Susan Gullix
TJOHOOO......idag är det fredag och då kommer mannen äntligen hem=) Som vi har längtat!!

Men först är det morgon som nu och barnen är klara, paket till personal är nerpackat. Bara jag som ska bli klar också. Är mycket bättre från min förkylning nu. Lite snorig och mitt vänstra öga är helt svullet av allt tårande igår..haha. Ser väldigt knas ut men inte så mycket att göra åt. La mig redan vid 21.30 igår så det var skönt. Barnen har tassat in till mig någon gång under natten men det har jag inte märkt alls.

Just nu leker dom på rummet. Dom är förväntasnfulla idag eftersom det händer en massa skoj. Först Julfest på dagis (och deras sista dag idag inför julledigheten), sen i eftermiddag kommer deras älskade pappa hem från Stockholm...och sen inte att förglömma...Kent Agent kommer på tv ikväll. Det var det fösrta Eliott påpekade imorse...haha.

Ikväll blir det massvis utav fredagsmys...allt tillbaka till normalt. Skönt=) Önskar er en underbar fredag för nu måste jag också göra mig iordning snart!!
Postat av: CiliaH

Skönt att du mår lite bättre. Här är det också bättre, inte lika mycket lock för örat idag så jag fixar ljud lite bättre. Igår var det för jävligt, klarade knappt av skramlet från besticken mot tallriken när vi åt. I övrigt är det merst snoret som rinner :) Härligt... Not!



Ha en supermysig fredag! Härligt att mannen kommer hem igen. Alltid skönt när man får hem dem :)



KRAM

2010-12-17 » 08:21:06     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: Johanna

Skönt att du mår bättre & att Kim kommer hem idag! :)

Kram kram

2010-12-17 » 20:38:46     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?