Guten morgen

2010-12-02 @ 08:17:31    Postat av: Susan Gullix
Tjolahopp....inatt har jag sovit i MIN säng HELA natten. Wohoo, det var nice. Stella och Eliott kom in någon gång under natten men who cares. Att jag fick sova i min egen säng var lycka. Måste bli hård mot Stella ang att jag inte ska sova i hennes säng på nätterna. Ja, jag har mig själv och skylla så jag behöver inga pekfingrar;)

Idag ska vi göra något kul så att ni vet. Ungarna ser fram emot det för det är (tyvärr) inte så ofta som det sker=) Men ni får veta senare helt enkelt. Hihi...elaka jag:P

Mannen har nyss åkt iväg till jobb och kommer hem sent ikväll/natt. Dom har en sån där dag då dom ska göra något under dagen och sedan gå ut efter jobb och ha lite skoj. Såå...allena ikväll så då får jag roa mig med att kolla på The Hills.

I alla fall...önskar er en underbar dag. Skahålla lite mer morgon här nu och sen ska vi sätta fart med det vi ska.
Postat av: CiliaH

Härligt att få en hel natt i egna sängen :)

Här är det faktiskt jag som ska ut en sväng ikväll, blir inte så sent men det ska bli gott att komma hemifrån lite utan en massa måsten. Att leka taxi till fotbolls- och hockeyspelande ungar räknas inte som att vara ledig!



Ha en fin dag.



KRAM

2010-12-02 » 08:27:15     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gunnar tackar för det ;-P



Nice att få sova själv en HEL natt! KRAM

2010-12-02 » 08:40:01     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Det viktigaste är att ni får sova så kvittar de ju vart=)

Kraaam

2010-12-02 » 11:25:23     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?