Go morron lördag

2010-12-18 @ 07:38:49    Postat av: Susan Gullix
Igår blev det inget bloggande för mig för mannen kom äntligen hem och då var det total glädje. Jag var glad, barnen var glada och mannen var glad. Nu får det allt dröjja tills han åker iväg så länge igen tycker jag.

Det blev i alla fall mys för hela slanten igår...precis som det ska vara. Vi lekte, pratade och hade det mysigt. Sen på kvällen då barnen hade somnat så kollade vi på Dexter (sista avsnittet...buhu) och Desperate Housewives, åt lite gott till det osv. Gick och la mig strax innan 24 tror jag.

Idag är fullt med snö ute så idag hade vi tänkt bege oss till dom stora backarna (Kojaks backarna) och åka pulka och snowracer. Ska bli superkul=)

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jul. Vi har flyttat fram julaftonen till den 23:e i år då vi firar allihop och sen på självaste julafton så myser vi här hemma. Eliott och Stella väntar och väntar=) Ska bli kul att se om Stella blir rädd för tomten. Hon har ju varit det alla gånger hit tills men igår på dagis då tomten kom dit så hade hon sprungit fram direkt=) Där ser man!

Nåväl...önskar er en trevlig dag!

(Lite bildlöst ser jag i mina senaste inlägg men det blir bilder sen ikväll)
Postat av: mammafiia

Vilken härlig fredag ni hade. Hoppas ni får en lika bra lördag med massa mys. Kram

2010-12-18 » 10:47:18     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Härligat att mannen är hemma igen, kan tänka mig att ni är lyckliga :)

Hoppas att ni får en fin fin lördag!

Kramar

2010-12-18 » 11:32:05     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Ja, man ska ta vara på tiden då ens kära e hemma :) Mysig kväll ni hade!

Jag ska fira lite lillejul med styvsyskonen imorgon, mysigt!

Kram kram

Å ja, jag hade det underbart mysigt hos Magnus :)

2010-12-18 » 14:18:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: soffie

åå va mysigt ni hade,

de stora barnen firar jul 2 gånger i år på julafton med mej å på juldagen med sin pappa och farmor + den sidan av släkten å min gamla svärmor ville att jag å Nellie ska vara med då ,så gulligt av henne .

kram

2010-12-18 » 17:07:37     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?