Fun out in the snow

2010-12-18 @ 17:30:29    Postat av: Susan Gullix
Jissus.....det blev en del timmar ute i snön. Vi drog barnen i varsen pulka/sowracer hela vägen till Kojaks backarna (ehh....motion eller vad?) och sen var det bara till att åka. Eliott och Daddy Cool gick upp till den högsta men Eliott bangade där uppe. Jag förstår honom...jag vågade inte. Vi åkte på dom lite mindre vilket var skoj men sen skulle Eliott upp i den högsta igen. Han åkte denna gången med Daddy Cool men han skrek hela vägen ner;)
Några rundor åkte vi alla 4 i samma pulka. DET måste ha varit en rolig syn...2 vuxna och 2 barn på samma pulka...haha. Jaja, skoj var det i alla fall. Sen drog vi barnen samma väg hem när vi tyckte att det räckte. Här hemma sen blev det varm choklad och sen satte vi oss i vardagsrummet och åt pizza och kollade på E.T på projektorn. Mys=)

Nu leker barnen på rummet efter lite tjaffs och så som det är ibland och jag och mannen är helt slut. Det tar rejält på krafterna att dra barn i pulka och busa några timmar ute i snön. Ikväll blir det soffmys med film. That I like=)

Några bilder då från idag kommer här.


Postat av: CiliaH

Åh vad det låter härligt! Här blev det granshopping och matshopping och soffslappning ;)



Sv: Tack, jo jag tycker nog också vi varit duktiga och nu vet jag lite mer hur jag ska ta tag i saker och gå tillväga efter julen för att komma i ännu bättre form.



KRAM

2010-12-18 » 18:18:52     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: maria

Vilken härlig och ansträngande dag :) Skönt att mannen är hemma...



Kram kram

2010-12-18 » 21:54:13     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Johanna

Kul att åka pulka :)

2010-12-19 » 13:00:09     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?