Förkylning från helvetet

2010-12-15 @ 05:57:35    Postat av: Susan Gullix
Jaha....jag är uppe före barnen. Kunde inte sova mer då jag har blivit riktigt jäkla förkyld:/ Jag nyser 75 gånger per minut, snorar, snörvlar, är täppt i näsan, ont i halsen och huvudet känns som en stor cementklump...eller något. Great att det skulle komma nu när jag är själv hela veckan. Får bara hoppas att barnen klarar sig...ser gärna att det inte är någon som är sjuk då det är julafton.

När jag har lämnat barnen på dagis sen så får det bli en runda till apoteket för att inhandla lite förkylningsnödvändigheter och efter det får det bli säng/vilo läge. Jag vill verkligen inte vara sjuk nu...helt fel tidpunkt om jag får säga mitt.

Nåväl...go morgon i alla fall!!
Postat av: Amanda

Vi har också drabbats av denna. Och den vägrar ge sig också! Hoppas iaf att du snart mår bättre igen. Här ska vi försöka kurera oss friska idag. febern kom ju återigen på besök hos både mig och Ludde igår så nu blir det verkligen en lugn dag. Nu ska skiten bort!!



Krya på dig!

2010-12-15 » 06:42:08     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: MammaFiia

Det finns väl visserligen aldrig någon bra tid för sjukdomar men i see your point.

Hoppas de går över snart och att barnen klarar sig.

Kramar

2010-12-15 » 08:27:14     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Krya på dig!!!

Kramar

2010-12-15 » 21:51:40     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?