En liten vila gjorde susen

2010-12-13 @ 09:12:41    Postat av: Susan Gullix


Det gäller att vara koncentrerad;)

Åhhhh....jag och barnen tog faktiskt oss en liten vila på 1 timme. Det gjorde susen får jag säga för nu är man inte lika trött och zombie aktig som man var innan. Sen lite mys i sängen innan vi steg upp...härligt.

Nu leker barnen på rummet, jag dricker morgon kaffe för andra gången och sen ska jag se till att komma igång med lite städning. Inte så mycket men här behövs dammas av, dammsugas och torka golv.  Sen ska ungarna snart i ett bad också. Stella ska ha änglahår så hon får ha flätor som förhoppningsvis hinner torka innan det är dax för kvällens lucia firande. Eller jag kanske ska locka hennes hår istället? Jag får se...sist var hon inte så villig med att locka håret och yes...Stella är en envis och bestämd liten donna...haha.



Postat av: Amanda

Haha...tungan rätt i mun! ^^

Vilken härlig bild!



Skönt att ni fick vilat lite till. Ibland behöver man verkligen bara det där lilla extra för att orka med dagen lite bättre.

Hoppas ni får en fin lucia!

Kram

2010-12-13 » 09:41:42     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Skönt att få vila lite :)

Haha, söt bild på sopgubben ;)

Kram

2010-12-13 » 18:07:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: soffie

mmm va gött med en vila på dagen,

å va fin han är!

2010-12-13 » 18:51:37     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?