En lista!!

2010-12-17 @ 08:41:18    Postat av: Susan Gullix

1. Hur gammal är du om fem år? 39 år och 8 månader...typ. (Schyyyy )


2. Vem var den sista du träffade?
Förutom barnen så var det kvinnan i blomsteraffären igår.

3. Hur lång är du?
174 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Devil...som inte alls var så bra som jag hade förväntat mig.

5. Vem ringde du senast?
Anette på barnens dagis.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Go morron hjärtat. Vet inte om du loggade in på Msn igår men jag la mig 22.15. Hoppas att ni hade en bra dag igår? Saknar dig o älskar dig. Puss"  Och japp, det  har skickats till mannen=)

7. Vad är dagens planer?
Lämna barnen på dagis, vila lite, städa undan, hämta barnen, invänta mannen och sen fredags mysa=)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms...är inte så glad för att prata i telefon.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Sepererade för längesedan.

10. När såg du senast din mamma?
För väldigt längesedan men ska träffa henne på söndag.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
För tidigt enligt mig...05.50 var klockan.


13. Har du någon gång hittat en katt?
Japp..


14. Vilken är din favoritplats?
I min fåtölj.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Trånga, små utrymmen...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett fint radhus med min underbara familj.

17. Vad skrämde dig som barn? Väldigt mycket som inte skulle skrämma mig egentligen. 


18. Vem fick dig att skratta senast?
Eliott

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, absolut inte men har inga kvar.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Haha....alla möjliga varianter, vi är familjen datornörd. Men det jag sitter vid är en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Jag sover i t-shirt och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Jag har 2 kuddar då jag sover

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara i Skåneland=)

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Haha...jo, det har ju hänt;)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor...avskyr att vara barfota. Skor har jag ju så klart då jag går ut;)

26. Är du social? Njae....inte direkt faktiskt. Men mer nu än vad jag var förr. Jag är en blygis även om folk inte tror det;)

27. Vilken är din favoritglass? Hallon sorbet

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Shoppa

29. Tycker du om kinamat?
Ibland

30. Tycker du om kaffe?
Jag är kaffoman så japp...absolut=)

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe med mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Somnar oftast på höger sida.

33. Kan du spela poker?
Klart jag kan men vinner inte så ofta...haha.

34. Tycker du om att mysa? Självklart=)

35. Är du en beroendemänniska? Ja, det tror jag nog att jag är.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.

37. Vill du ha barn? Har två och det räcker.


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, det har hänt några gånger

40. Föredrar du havet eller en pool?
Det beror på.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen och hemmet

42. Äger du dyra smycken?
Nej, är ingen smyckes människa direkt.

43. Har du någon gång testat narkotika?
Absolut inte..har sett allt för mycket skit. Never in my life!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?Tandborsten...

45. Vem är den roligaste människan du känner? Stella har gott om humor och får en skratta många gånger=)

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett ärr på överarmen som jag fick efter att ha dansat på bardisken på Bookmaker...haha.

47. Vad har du för ringsignal? En låt med Miley

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tyvärr inte

49. Flirtar du mycket? Jo, jag är väl en liten flirtis=)

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
På en fest hemma hos Fia=)

51. Kan du byta olja på bilen?
Eh, jag kan inget om bilar

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej.. har ju inget körkort

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Jag håller på att läsa Inspärrad av Teresa Cooper

54. Läser du dagstidningen?
Ja, på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, åker sällan bil.


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det är hemligt;)

59. När var du i kyrkan senast?
Oj...minns inte...längesedan.

60. Vilka personer utmanar du?
Alla som vill=)


Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va kul att få veta mer om dig, ha nu en myskväll då mannen din kommer hem <3

2010-12-17 » 09:21:45     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: soffie

oj va rolig lista å kul att få reda på liote mer om dej skål å ha en toppen kväll,har du nåt mer bra filmtips?

2010-12-17 » 19:28:34     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: soffie

mysigt att mannen kommer hem min har varit hemma 3veckor nu så nu måste han åka bort snartigen så vi kan längta efter varann igen:)

roligt att få reda på mer om dej,

kram

2010-12-17 » 19:43:10     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Ska göra denna imorgon :)

2010-12-17 » 20:42:43     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

Den listan är rolig men alldeles för mig att göra just nu ;)



Ha en mysig helg !

Kramar

2010-12-17 » 21:15:26     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?