En Award

2010-12-14 @ 17:56:48    Postat av: Susan Gullix

Utav söta Milla så har jag fått en Award...en ganska annorlunda sådan. Tackar så mycket=)




Regler:

1.  Tacka o länka den du har mottagit priset av.
2.  Kopiera prismärket till din blogg.
3.  Berätta vilka tre författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare.

4. Skicka priset vidare till fem mottagare som du tycker förtjänar det (Läs: som jag vill veta vad de läser ).

Awarden går ut på att man ska lista sina tre favoritförfattare och välja ut en bok vardera från dessa.


Ok...då ska vi se.

Dean R Koontz...min absoluta favorit författare och jag har läst i princip alla böcker utav honom. Han äger inom författar världen enligt mig. Han skriver Skräckromaner och det gillar jag. Min favoritbok med honom är bla Väktare.

Torey Hayden...en väldigt bra författare som skriver mycket om barn som har det svårt. Aldrig ett öga torrt då man läst en bok utav henne. Favorit boken med henne är Spökflickan.

Dave Pelzer....kanske inte en favorit författare men Pojken som kallades Det , Pojken som inte fanns och Pojken som överlevde lämnar ju ingen oberörd.

Jag läste mycket förr, var en riktig bokslukare. Tyvärr har jag kommit ifrån det men gud...nu saknar jag verkligen att läsa. Har ju en ny bok med Koontz liggande här så kanske dax att ta tag i läsningen igen?

I alla fall....jag vill veta vad följande personer har för favorit författare:

Sofie , Jayne , Amanda , Maria  och Johanna

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag fick denna award för n¨gon vecka sedan å jag klurar än..... älskar att läsa så det borde vara lätt, men icket! Gillar samtliga av dina författare. Kram <3

2010-12-14 » 18:19:28     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Jayne

Tack!!! Ska göra den... ska filura på böcker först... :)

2010-12-14 » 18:23:50     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Tack! Ska genast göra den

2010-12-14 » 19:28:05     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

läste många böcker av koontz förut. Men nu har jag nog blivit mer fegis och vet inte om jag vågar, haha

Kramar

2010-12-14 » 21:11:27     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?