Dagen före...

2010-12-22 @ 05:53:13    Postat av: Susan Gullix


Bus Eliott igår morse=)


Hua...tala om tidig morgon idag. Jag och barnen gick upp strax över FEM. Dom här fjärilarna i magarna på barnen som ställer till det antar jag;) Såå...man är inte direkt pigg just nu i alla fall.

Imorgon är det i alla fall jul för våran del. Barnen ska få öppna varsen julklapp på morgonen och det ska bli spännande att se deras lycka. Att öppna en julklapp på morgonen är något som vi alltid gör och eftersom vi firar julafton imorgon så är det paket öppning på morgonen även om det datum mässigt är den 23:e. Sen blir det lite mys och så här hemma innan vi ska hem till Dennis och Johanna och fira. Ska bli såååå kul=)

Men idag är det bara onsdag och en "vanlig" dag. Ska se om vi kan ta oss ner i stan för jag måste ha ett par tjocka strumpbyxor. Men det är så jädrans kallt ute (-10) så just nu lockas inte det direkt. Sen ska vi städa och så idag också är det tänkt.

Men ja...morgon nu och jag behöver i vanlig ordning en jädrans massa kaffe för att kunna hålla ögonen uppe. Antar att jag kommer till att somna tidigt ikväll?


Uppdatering....eehh...på min dator visar det att det är -20 grader ute nu. Det kan väl f*n inte stämma....i Skåne?

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Godmorgon! Här blev det också en tidig morgon. Något som kanske inte jag var lika lycklig över ;)

Vilken lycka för barnen att smygstarta julen redan imorgon. Ska ni fira jul den 24:e också ändå?

Kram!

2010-12-22 » 07:05:20     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Att vi har 20 är ju vardagsmat, men ni?!?!? Huga, med er råa luft måste det kännas som det dubbla!!!! Fy. Håll er inne å mys ;-) KRAM

2010-12-22 » 07:54:30     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Förstår att de har fjärilar i magen! Det har ju en själv med, hihi! :P

HD visar -15 & min dator visar -17, kaallt!! Men det e fint väder! :)

Kram

2010-12-22 » 08:41:04     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

Firar ni då jul 2 dagar med klappar ? Här är det oxå så kallt....Vill inte ens gå ut...



Njut av livet och stressa inte för mycket <3

Kramar

2010-12-22 » 22:17:19     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: soffie

jisses va tidigt ,

brr va kallt det är här visade termometern på -22 nu när jag la mej brrr.

GOD JUL till dej

ps har du nåt bra filmtips?

2010-12-22 » 23:50:36     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?