Boris Becker

2010-12-12 @ 08:39:57    Postat av: Susan Gullix
Haha....igår ändrade jag skepnad och förvandlades till Boris Becker;) Jag och mannen spelade Tennis på Wii:et. Alltså....fy f*n vad kul det var. Jag och mannen spelade som tusan, match efter match. Helt plötsligt så var klockan 23.30....oooooups. Tala om träningspass...haha. Och njae....jag spöade inte mannen som jag sa att jag skulle göra men jag blev verkligen bättre och bättre och mannen fick kämpa för att slå mig:P

Nåja...söndag idag och nu är det 3:e ljuset tänt här hemma. Inte långt tid kvar nu och imorgon är det Lucia. Vi ska till dagis imorgon klockan 16.45 då barnen ska fira Lucia där. Mina små pepparkakor:) Får se om dom är mindre oblyga detta året. Förra året så gick dom bara med in i tåget men sen då dom såg allt folk som var där så brast Stella i tårar och sen blev Eliott blyg och vågade inte.

Idag får det bli ännu en mysdag. Sista dagen och kvällen nu då mannen är hemma ju. Ska dock hinna en snabb vända hem till Fia och sen klockan 16 ska det tvättas. Mindre kul att tvätta men men....måste man så måste man.
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Gud så kul med såna spel! Jag och sambon hade planerat in en speldag igår med vårat gamla x-box, men det blev aldrig så. Kanske ska göra det idag istället? :)

KRAM!

2010-12-12 » 11:27:55     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: soffie

va skoj ni hade!

Har inget wii men det verkar ju helskoj!

2010-12-12 » 18:49:55     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Man får syn grym träningsvärk av Wii. Boxning e nog jobbigast...

2010-12-13 » 07:06:42     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?