Ännu en dag närmre jul

2010-12-21 @ 08:51:55    Postat av: Susan Gullix


Stella fixar och donar med sitt dockhus här på morgonen=)


Go morron...idag hoppas jag på en bättre dag än igår. Herregud, vilken dag säger jag bara. Visst har barnen fjärilar i magen osv nu då det snart är dax för tomten men igår drev dom mig till vansinne....FULLSTÄNDIGT. Idag verkar det (än så länge) lugnare. Hoppas att det håller i sig hela dagen.

Idag ska jag i alla fall införskaffa dom sista julklapparna (TACK snälla mormor och Jörgen som ställer upp som barnvakt och körning). Vet ju i princip vad jag ska ha så det går förhoppningsvis snabbt. Ska bara lyckas smuggla in paketerna sen också. Barnen är ju hemma så mormor för försöka hålla barnen inne på rummet då jag kommer hem..haha.

Imorgon ska det städas ordentligt (om jag inte hinner det idag också) och lite så för sen är det torsdag och då ska vi till Dennis och Johanna och fira vår jul. Det går liksom fort nu och man vill helst att alla "pusselbitar" faller på plats ordentligt.

Sorry för dåligt besök hos er nu men jag hinner inte riktigt och är lite off i min hjärna för tillfället. Men inte bara jag som är i full gång antar jag;) Önskar er en bra dag!


 

Postat av: MammaFiia

Hoppas allt går bra idag gumman=)

Kraaam

2010-12-21 » 09:30:15     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Hoppas verkligen din dag idag blir bättre. Lycka till med julklappsinköpen.



KRAM

2010-12-21 » 09:35:29     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: Johanna

Hoppas du hittar allt du tänkt köpa & att du kan gömma paketen sen utan att busungarna hittar dom, hihi!

Kramar

2010-12-21 » 09:52:11     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?