Annandag Jul

2010-12-26 @ 08:13:57    Postat av: Susan Gullix


Mina fiiiina barn=)


Härligt att få vakna och se att klockan var 7.30. Sovmorgon var ju inte helt fel för det får jag ju säga att det var för min del=) Tack så mycket mina små darlings!!

Igår var det ännu en mys/lek dag här hemma...alla nya saker ska det lekas med så klart. Dock var barnen lite överallt igår, högljudda, kiviga och så där.....blev lite extremt ett tag så jag bara kännde att JISSUS, varva ner för guds skull. Barnens storasyster Emma var här också en runda igår så det blev dom glada för=)

I alla fall...då barnen hade somnat på kvällen så kunde man bara sätta sig och koppla av. Synd bara att man själv också somnar så fort. Känns som om jag får nada tid för mig själv lite grann. Men men....det är så det är.

Idag ska vi ge oss ut lite i alla fall. Verkar inte vara lika kallt ute idag som det var igår. Kanske går till Hålan för att åka lite pulka eller så hittar vi på något annat. Ut en runda är nästan ett måste idag i alla fall.

Just nu håller vi mys morgon. Barnen tittar på tv  och myser i varsen filt och jag sitter här med en kopp kaffe. Kaffe är ett STORT måste på morgonen för att man ska kunna komma till liv;)

Önskar er en bra dag!

Postat av: mammafiia

Sötongarna=)

Skönt med lite sovmorgon=)

Kraam

2010-12-26 » 10:02:02     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt med sovmorgon! Fick jag med här ... var nog "min" tur idag :)

Hoppas att ni får en bra annandag!

Kramar

2010-12-26 » 10:03:07     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Ja, dom e så fina så! :)

Skönt med sovmorgon! Själv sov jag till 10:30... hehe

Jag tror minsann jag stannar inne idag. Blåser asmycket ute. Men imorgon & på tisdag ska det blir superfint väder med sol & nästintill vinstilla :)

Ha en fin dag!

Kram

2010-12-26 » 10:56:09     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Russin

hej min vän..



åhh så fiin klänning Stella har, en riktig madicken klänning.. :) så mycket fin de fått, sötisarna.. haha, stina har varit helt "speedad" här med antar det är av allt julgodis.. synd inte man själv blir pigg av det bara.. ;) haha..



kram kram

2010-12-26 » 19:25:51     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?