Ahhhhhh=)

2010-12-27 @ 09:00:43    Postat av: Susan Gullix
Herregud....Stella väckte mig klockan 08 idag. Förstår ni hur skönt det var att vakna och se att klockan var 08 istället för typ 6.30 som vi brukar gå upp? Underbart=)

När vi gick upp så såg vi hur det fullkomligt vräkte ner snö. Här är hur mycket snö som helst nu. Och det passar ju bra eftersom vi ska ut och åka pulka idag allihop. Men inte nu dock. Nu är det morgon än så länge. Men senare så....ska bli kul. Gäller att ta på sig rejält bara.

Jag och mannen såg film igår. The Town med Ben Affleck som jag har väntat på. Jättebra var den men vad händer? Jo, jag somnar och missade typ 1 timme utav filmen (den var lång men ändå). Hallå...alltid liksom. Så jäkla typiskt mig att somna var eviga gång som vi kollar film. Blir galen på mig själv.

Nåväl....morgon var det här så vi hörs senare. Hoppas att ni får en bra dag!
Postat av: Amanda

Härligt med sovmorgon! ^^ Det fick jag också idag, men Ludde han vaknade redan klockan 03. :P

Idag har han inget val. Idag SKA han sova middag. Envisa unge!



Jag har samlat på mig en hel hög av dina/era filmtips som vi ska se var det tänkt. Det borde finnas lite tid över för sådant nu i helgerna tänker jag. :)

Kram

2010-12-27 » 09:43:29     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Skönt att få sovmorogn! :)

Hoppas ni får en fin dag i snön!

Kram

2010-12-27 » 10:22:58     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?