A lot of snow

2010-12-09 @ 15:09:22    Postat av: Susan Gullix


Man kan lugnt säga att det snöade här idag....



När vi var ute innan och åkte pulka så snöade det massvis. Hur mysigt var inte det på en skala? Vi åkte pulka, snowracer och sen åkte barnen på magen på den delen utav backen där det var is. Oj, som dom skrattade...tyckte att det var jättekul. Lekte även lite annat som om att Stella bodde i leksaksuset som fanns där och där lagade hon mat medans Eliott klättrade i träd. I alla fall...när vi kom hem igen så såg vi ut som 3 stycken snögubbar. Och jag skojar inte där....jissus alltså;)

Sen har barnen lekt här medans jag har städat undan lite och så har vi ätit mat som blev potatismos med ugnsbakad falukorv. Nu har jag precis satt dom i badet så där busar dom för fullt nu. Antar att badrummet snart ser ut som en swimingpool:P
Postat av: mammafiia

Ja herregud som det snöade innan=)

Mysigt med massa snö=)

Hoppas de håller sig på minusgrader så ja kan åka pulka med barnen i helgen=)

Kraam

2010-12-09 » 15:37:39     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Elizabeth

=)

2010-12-09 » 16:41:17     Url: [http://lizzyochbecky.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Oj som det har snöat hos er!

Ugnsgratinerad falukorv har jag väldigt svårt för. Åt bara en pytteliten bit när M bjöd mig på det en gång, haha. Mammas e pyton, så e väl därför :D

Sv: Givetvis blir det ett foto på klänningen :)

Kramar

2010-12-09 » 22:56:00     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?