2:a advent

2010-12-05 @ 07:50:46    Postat av: Susan Gullix
Go morron på er i blogglandia. Här sov vi till typ 07.15 idag. Mysigt och kanske behövligt då jag kom i säng strax efter 24 inatt. Mannen kom hem vid 21.30 tiden igår och då snackade vi lite innan vi kollade på filmen Skyline som faktiskt var bra. Tur jag hade att jag inte valde en kass film;)

Idag är det Söndag och därmed 2:a advent. Inte långt kvar alls till tomten kommer. Barnen väntar och väntar...som så många andra barn gör i dessa tider. Denna gången ser jag fram emot julen riktigt mycket. Brukar inte se fram emot det så mycket men i år gör jag det. Jag känner positiv julstämmning för en gångs skull så även jag väntar med spänning tills den 24:e=)

Idag så vet jag inte vad vi ska göra. Eller jo...fel ord. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ta barnen till Julmarknaden på Fredriksdal eller om vi ska strunta i det och bege oss ut och åka pulka och ha skoj. Har aldrig varit på Julmarknaden på Fredriksdal och det sägs att det brukar vara fint och bra där. Mmmm....får ta och fundera på det där och se vilket det blir. Ni som har varit där...är det så bra och fint som det sägs??

Well...nu ska jag sätta på en kanna kaffe och sen är det snart dax att väcka mannen som ska jobba idag. Önskar er en fin 2:a advent.
Postat av: mammafiia

Kan du inte visa bild på hur de blev i barnens rum? Du vet ju hur nyfiken ja är haha

Idag blire lugna puckar för mig. mår bättre och är piggare, men blöder lika mycke ännu och har lite ont. Men eftersom ja somnade kl 8 igprkväll så e ja rätt utvilad haha

Ha en underbar dag gumman.

Kram

2010-12-05 » 09:16:47     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Skönt att få sova ut!

Ja, tur du valde en bra film ;)

Har också hört att julmarknaden på Fredriksdal ska va fin & mysig. Gå dit! Pulka kan man åka sen...

Jag ska till Väla & sen till Fia i em (o kanske till M ikväll).

Kram kram

2010-12-05 » 09:47:42     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Riktigt skönt att få sova ut :) Ibland behövs det verkligen för att man ska klara av dagen :)



kul med pulkåkning. jag skulle åka pulka med sonen igår men blev sjuk så det blev inte av :(

2010-12-05 » 13:15:06     Url: [http://chicmommy.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?